پنجمین دوره همایش‏ های آموزشی اطلس، در هتل پارس برگزار شد.

موفقیت جمعی، استراتژی بزرگ ‏بازار اطلس
پنجمین دوره همایش‏های آموزشی اطلس، در هتل پارس برگزار شد.
موضوع همایش اردیبهشتی اطلس این بار مراقبت‏ های کاسب، بعد از فروش بود.
نزدیک به ۵ ساعت بیشتر از ۳۰۰ حبیب خدا در همایش اردیبهشتی اطلس، توانستند با یک واقعیت مغفول مانده در فضای کسب‏ وکار آشنا شوند مبنی بر اینکه فروختن نه تنها پایان کار تجارت نیست بلکه آغاز دستیابی به موفقیت‏ های بزرگ در این حرفه است.
تنها یکی از ده‏ ها آموزه ناب در این دوره آن بود که «موفقیت جمعی»، سودمندتر از چوب لای چرخ رقیب گذاشتن است.
آموزه بزرگی در کلاس اردیبهشتی روی میز اطلسی ها قرار گرفت؛ همه با هم بفروشیم‎؛ همه با هم سود به دست بیاوریم؛ همه با هم موفق بشویم؛ این آموزه اگر در بزرگ بازار اطلس بدرخشد به راستی نتیجه چه خواهد بود؟
در گزارشی که پیش روی دارید با چند تن از شرکت‏ کنندگان در کلاس اردیبهشتی اطلس گپ زدیم.
بزرگ ‏بازار اطلس
الماس بازارهای مشهد خواهد بود
سعید کریم ‏نژاد
صنف لوازم خانگی
و نماینده محصولات خانگی هیوندا در ایران:
باید توضیح بدهم که بنده تعریف کلاس‏های اطلس و به طور طبیعی تمجید از اقدامات نو و علمی بزرگ‏ بازار اطلس را بسیار شنیدم و استقبال از اطلس را به طور ملموس در محافل تجاری شاهد بوده ‏ام. بنده بسیار گرفتارم اما تعریف‏ ها و تمجیدها و استقبال از اطلس بنده را مشتاق کرد که خود را به کلاس‏های اطلسی برسانم. به نظر من این کلاس‏ها بازخورد بسیار خوبی داشته است. کاری که بزرگ ‏بازار اطلس با جدیت و همت مداوم در دستور کار خود قرار داده نو و خلاقانه و علمی است و به نظر من همین مسبب استقبال از اطلس شده است. شما در محافل صنوف این روزها می‏توانید شاهد باشید که افراد با رضایت‏مندی از اطلس سخن می‏گویند. بنده به عنوان مدیر نمایندگی برند هیوندا در ایران با کمال آرامش‏ خاطر و اطمینان و امید به پیشرفت از بزرگ بازار اطلس واحد تجاری خریداری کرده‏ ام. معتقدم بزرگ ‏بازار اطلس، الماس بازارهای مشهد خواهد بود. با اطمینان پیش‏بینی می‏کنم که بزرگ ‏بازار اطلس قطب لوازم خانگی در کشور و حتی منطقه خواهد بود. بزرگان صنف لوازم خانگی اینجا جمع شده‏ اند. خوش ‏نام‏ ها به اطلس آمده‏ اند. برندهای بزرگی اطلسی شده ‏اند. روند اجرای پروژه، کیفیت اجرای پروژه و عملکرد فوق‏ العاده‏ ای که در ابعاد مختلف از ناحیه اطلس دیده می‏شود و در واقع عوامل متعدد سبب شده که بزرگ ‏بازار اطلس بدرخشد. بنده امید دارم انرژی بزرگی که بزرگ ‏بازار اطلس در فضای کسب‏ وکار منتشر می‏کند همچنان ادامه داشته باشد تا اتفاق بزرگی که همه به انتظارش نشسته‏ اند بروز و ظهور یابد. بنده از مدیران اطلس سپاسگزاری می‏کنم به دلیل اینکه عزمی دارند راسخ برای آنکه صنف لوازم خانگی درخشان ‏تر باشد. آنچه بنده درباره اطلس اعتقاد دارم و بیان کردم در حد حرف و تعارف نیست. شواهد و قراین فراوانی در این موضوع در ذهن دارم تا اعتقادم را اثبات کنم.تنها به یک نمونه از نمونه ‏های زیادی که وجود دارد اشاره می‏کنم. همین امروز یکی از بحث‏ هایی که مطرح شد این بود که موفقیت دیگران هم باید برای کاسب مهم باشد. یعنی می‏شود اینطور هم کاسبی کرد که همه با هم به موفقیت برسند. این یک فرهنگ است که اطلس آن را ترویج می‏کند و خیلی خوب است. بله ما باید به موفقیت همکارمان توجه داشته باشیم. این برای ما خیلی حایز اهمیت است. بنده این فرهنگ را در ژاپن دیده‏ ام. این فرهنگ می‏تواند حتی یک کشور را به موفقیت برساند. ژاپنی‏ ها برای موفقیت همدیگر خیلی تلاش می‏کنند این موضوع را به عنوان یک مطلع بیان می‏کنم. موفقیت جمعی یک استراتژی است که نتیجه آن به منزله موفقیت برای همه است. اگر بنده به موفقیت همکارم کمک کنم در واقع نتیجه تلاش بنده نصیب خودم می‏شود. این یک موضوع خیلی مهمی است اگر این رفتار و این فرهنگ جا بیفتد و همه کنار هم باشند، موفقیت‏ های بزرگ نمایان خواهد شد. این یک قالب تازه در رقابت و تجارت در ایران است که اگر نهادینه شود بی ‏تردید پیشرفت با خود همراه خواهد داشت. هر کس چنین نگاهی را داشته باشد مطمئن باشد او را می‏توان یک انسان دوراندیش دانست.

برای مشاهده تصاویر کلیک فرمایید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *