پارامترهای چیدمان فروشگاه (قسمت سوم)

چیدمان در فروشگاه به منزله دسترسی سهل و آسان مشتری به کالا در فضایی مناسب و جذاب می‌باشد. از این‌رو با در نظر گرفتن پارامترهایی می‌توان چیدمان را به درستی انجام داد و در نهایت با مدیریت فروشگاه بتوان رضایت مشتری را کسب نمود.
– انتخاب رنگ دیوارها
انتخاب رنگ دیوارهای یک فروشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. به خصوص اگر متراژ فروشگاه کم باشد، انتخاب رنگ روشن می‌تواند تاثیر مثبتی بر افزایش نور و دید بهتر در فروشگاه داشته باشد و در نهایت باعث شود که فروشگاه بزرگتر دیده شود.
– محیط بهداشت و ایمنی فروشگاه
براساس تحقیقات و بررسی‌های پژوهشگران در زمینه ایمنی، امروزه مدیریت بهداشت و ایمنی منجر به بهبود کیفیت در چیدمان و فروش محصولات در فروشگاه می‌شود.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *