پارامترهای چیدمان فروشگاه ( قسمت دوم )

همان‌طور که در مطلب هفته گذشته به آن اشاره کردیم، برای داشتن چیدمان خوب و مناسب فروشگاه باید عواملی را در نظر گرفت.

در مطلب هفته گذشته به برخی از آن‌ها اشاره کردیم.در این مطلب و مطلب هفته آینده نیز دیگر موارد را شرح خواهیم داد.
– موسیقی فروشگاه و محل کار
یکی از مهم‌ترین عوامل برای تاثیرگذاری در ذهن مشتری موسیقی می‌باشد.شما می‌توانید با پخش موسیقی مناسب و آرام در فروشگاه خود تاثیر مثبتی در ذهن مشتری ایجاد کرده و باعث شوید تا خرید بیشتری را از فروشگاه شما انجام دهد.
– ایجاد فضای معطر و دل انگیز
مشتری به عنوان عامل اصلی در کسبوکار شما،مایل است در فضایی که عطرآگین است و بوی خوش وجود دارد حضور داشته باشد و خرید خود را انجام دهد. در همین راستا بوهای ملایم مانند بوی وانیل یا هرگونه رایحه ملایم بیشترین اثر را دارد و باعث می‌شود تا مشتری برای مدت زمان بیشتری در فروشگاه حضور داشته باشد.
– تابلوهای راهنما در فروشگاه
در هر فروشگاهی لازم است تابلوهای راهنما با طراحی جذاب و جالب نصب گردد تا مخاطب بتواند به راحتی کالاها را بیابد و در مسیر خرید خود دچار سردرگمی نشود.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *