ضرورت طراحی در چیدمان فروشگاه

” کدام فروشگاه بهتر است ؟ ” ” در کدام فروشگاه می‌توانم چند ساعتی را زمان صرف کنم بدون آنکه خسته شوم؟ ” ” کدام فروشگاه، محصولاتش را متفاوت چیدمان کرده است؟ ” و…..

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید برای خرید یک محصول به فروشگاهی بروید و این سوالات را با خود مطرح کرده باشید. فکر می کنید چه پارامتری می‌تواند پاسخ سوالات شما را بدهد؟

طراحی داخلی یک فروشگاه از موضوعاتی است که امروزه در جذب مخاطب اهمیت بسیاری دارد. از آنجایی که در عصر سوم بازاریابی روح مشتری مورد توجه است نحوه چیدمان محصولات، نورپردازی، تناسب رنگی و … پارامترهای اصلی طراحی فروشگاه به شمار می‌آیند که در نتیجه آن یک فروشگاه در ذهن مشتری ماندگار خواهد شد.

ویترین و چیدمان محصولات در یک فروشگاه ، بیشترین ارتباط موثر با مشتری را برقرار می‌کند. اگر این امر به درستی انجام پذیرد باعث می‌شود تا سراسیمگی فروشندگان و مشتری کاهش یافته و مشتریان با آسایش و تمرکز بیشتر زمان طولانی تری را در فروشگاهتان سپری نموده و کالاها و محصولات ساده و روان جایگزین گردند و در نهایت آدرس دهی فروشگاه برای مشتریان آسان شود تا براحتی بتوانند در بازار فروشگاه شما را بیابند و برای خرید محصول مورد نظر شما را انتخاب کنند.

ما در این مجموعه از مطالب آموزشی قصد داریم تا شما را با پارامترهای طراحی داخلی فروشگاه آشنا سازیم تا شما براحتی بتوانید تصمیم نهایی برای طراحی فروشگاه خود را اتخاذ کنید.

در مطلب هفته آینده با ما همراه باشید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *