استراتژی برای فروش بیشتر محصولات (قسمت دوم)

در مطلب هفته گذشته به توضیح موارد دیگر پرداختیم …

۷- یادگیری تکنیک‌های مذاکره
تکنیک‌های مذاکره معمولا برای حل مشکل و جلب رضایت طرفین مذاکره استفاده می‌شود.
بهترین مذاکره‌کنندگان دارای این ۳ ویژگی هستند :
– آن‌ها با پرسش سوالات خوب درمی‌یابند که شما دقیقا به چه چیزی نیاز دارید.
– بسیار صبورند.
– کاملا آماده‌اند.
۸ – ارائه موثر
در فروش بسیار مهم است که بتوانید ارائه‌ای خلاق و کامل از فروش محصولات برای مشتریان‌تان داشته باشید.
۹ –  تمرکز برای حفظ مشتریان
هنگامی که مشتری از محصولات شما خریداری می‌کند به معنای پایان ارتباط با او نمی‌باشد. سعی کنید ارتباط قوی با مشتری ایجاد کنید، چرا که این موضوع باعث ایجاد اعتماد و ارزش بیشتری برای محصول شما می‌شود.
۱۰ –  محصولات رایگان
مشتریان بالقوه شما ترجیح می‌دهند قبل از خرید دموی محصول را امتحان کنند. انتشار ویدیو و یا رونمایی از قسمتی از محصول باعث می‌شود که مشتریان بی‌صبرانه منتظر محصول اصلی باشند.
۱۱ – معرفی محصول
اگر شما می‌خواهید محصولی را به زودی تولید و به بازار عرضه کنید بهتر است به مشتریان آن را معرفی کنید. آن‌ها خوشحال می‌شوند تا اطلاعاتی راجع به آن محصول دریافت کنند. هم‌چنین این روش باعث ایجاد اعتماد خواهد شد که در نتیجه آن ممکن است تعداد بیشتری از آن محصول را نیز خریداری کنند.
۱۲ –  پیام تبلیغاتی
یک یا دو مزیت از محصولات خود را انتخاب کنید. در پیام تبلیغاتی به مشتری بگویید که دقیقا ویژگی محصول شما چیست. اگر محصول شما چندین مزیت دارد می‌توانید برای مشتریان مختلف پیام تبلیغاتی متفاوتی تهیه کنید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *